Wael KfouRy Site

.
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
sasoo&wael
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 318
تاريخ التسجيل : 31/07/2006

مُساهمةموضوع: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   31/7/2006, 2:50 pm

(المرحلة الأولى : ( الي يدوبك لسه متعلم يدخل نت

طبعا العمر يتراوح من 22 الى ما فوق ... وتلاقيه اول ما يدخل هاي ممكن نتعرف انا فلان ومن الحته الفلانيه وتحسي ان فيه حنفيه معلومات اتفتحت واي حاجة تقوليهاله يقولك يعني ايه مش فاهم وبعد كل كلمة يقولك اصل انا لسه جديد في النت Shocked

والنوعية دي تنقسم لقسمين :
1- يا اما متحمس وحط ف دماغه موضوع النت وعايز يتعلم
2- يا اما سمع من صحابه عن النت والبنات وجاي يجرب حظه


(المرحلة الثانية: ( الي بيقعد على النت بس مش كتير

النوع ده كل كلامه انا مشغولياتي كتير ومبحبش النت والكلام ده وبعد ما يكلم شوية يقولك ممكن نكمل كلام في التليفون انا اصلي مبدخلش النت كتير ومليش خلق للكتابة والحاجات دي study

والنوعيه دي تنقسم الى قسمين:
1- يا اما يبقى لحوح ويفضل يطلب نفس الطلب وصباح الملل
2- يا اما يبقى عنده عزة نفس وميلحش بس هيتعصب وهيقولك اعمليلي بلوك Evil or Very Mad


(المرحلة التالته : ( الي قاعد على النت ليل نهار Sleep

ده بقى شرحه يطول وينقسم لعدة انواع

1- المقموص

ده بقى قاعد وحاطط ايده على زرار الزعل cherry اي حاجة تقوليها تبقي بتقصديه او بتقللي من شانه وبعد كام مرة كلام ممكن يقولك اديني نمرة تليفونك ولما تعتذري هيقولك انا هحترم رغبتك وهيركبلك الوش الخشب ومن وقت للتاني هتاخدي البلوك ف وشك فنصيحه من اولها كده اديله بلوك وديليت

2- ابو دم خفيف Laughing

ده شلل مركز ومتعرفيش مين الي خدعه وقاله ان دمه خفيف وكل كلامه قفشات وضحك والمفروض انك تكوني مجامله وتضحكي بس منصحكيش تيجي على اعصابك

3- المودي affraid

دي بقة شخصية بتتنوع كل يوم على حسب المود وهتحسي انك بتكلمي واحد عنده انفصام ف الشخصية النهاردة رزين وعاقل وبكرة لاسع وبعد يومين رخم وبعدها كيوت وفريندلي طبعا الحكايه مش ناقصة جنان كفايه الي الواحد فيه

4- اللزقه albino

والنوع ده عايز حزم ف التعامل معاه لأن كل كلامه انتي فين ؟ بتتاخري في الرد ليه؟ انتي بتكلمي حد ؟؟ ياعم وانت مالك بتتحشر ليه ......ولو قلتيله ثواني هيقولك ليه رايحة فين؟ متتاخريش ... ايه ده انتي لسه مجيتيش ؟؟؟

5- الناصح farao

صباح الصداع مع كل جمله هتقوليها هتاخدي نصيحة وفيه عرض خاص قولي جملتين وخدي اربع نصايح العرض مستمر حتى نفاد الكمية ........ولو على منتدى زينا كده هتلاقيه بيقولك ليه حطيتي التوبيك ده وليه شيلتي الصورة دي وحطيتي التانية انا انصحك انك تخليه يحصل اخواته الي فاتوا يعني بلوك وديليت

6- الحبيب I love you

انا فيا جاذبية وكل البنات بتعجب بيا ....... ايام ما كنت ف الكليه كنت عامل ازمه والبنات بتتخانق عليا...... المصيبة بقى ان اي جمله هتقوليها هيفهم ان انتي معجبه اصله مش بمزاجك هتحبيه يعني هتحبيه

7- حريقة بنات

ده بقى لو في منتدى او ميل جروب تلاقيه مركز على كل البنات ومبيعملش اي حاجة تانية غير كده الكوميدي بقى لما يتلخبط ويعتقد ان الأسم ده انثوي ويندمج وبعدين يطلع واحد صاحبه

8- الكداب Cool

من اول الأسم والسن واي معلومة خدتيها كدب في كدب ومتعرفيش ليه ده بقى انصحيه وخليه يغير اسمه على الماسنجر ويخليه مسيلمة الكداب

9- العبيط lol!

ده هتلاقيه على طول حاطط صورته وذنب عليكي تتفرجي ويشيل الصورة دي يحط التانية وكل شوية يفتح الكاميرا مع نفسه


10- بابا اوبح cat

ده ممكن يكون على النت من سنة 96 واتخرج واشتغل واتجوز وجاب عيال ولسه قاعد يتعرف على بنات وكل ما يكلم واحدة يقنعها انه مش متجوز وبيدور على عروسة وصباح السرحان ولو جربتي كل يوم تدخليله بايميل غير التاني هتسمعي قصة حياته كل يوم مختلفة

انا قلت لكم اهو يا بنات وانتو خدوا بالكوا بقى geek
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
NISRINE KFOURY
مشرف
مشرف
avatar

عدد الرسائل : 260
تاريخ التسجيل : 31/07/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   31/7/2006, 5:51 pm

hahahahahahahhaha tèsselam Very Happy Smile lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hanin kfoury
عضو ذهبي
عضو ذهبي


عدد الرسائل : 240
تاريخ التسجيل : 31/07/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   31/7/2006, 6:39 pm

شكرا هههههههههههههههه و الله حلوة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sasoo&wael
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 318
تاريخ التسجيل : 31/07/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   31/7/2006, 8:31 pm

merciee ya nesrinaa 3ala elreply lol!

merciee kaman leke ya 7anen we nawartena geek
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mohamed87_vipman
عضو طقع
عضو طقع
avatar

عدد الرسائل : 62
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 31/07/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   1/8/2006, 1:19 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلوة كتير سوسو بس فى شى فى بنات كده برده وبتعمل زى ما أنتى قولتلى كده مش الصبيان بس لا ده الصبيان والبنات كمان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
manola
عضو جديد
عضو جديد
avatar

عدد الرسائل : 24
العمر : 24
Localisation : hell
تاريخ التسجيل : 31/07/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   1/8/2006, 1:20 am

حلو كثير ....
ههههههههههههههه
تسلمي يا قمر
وانتي كمان خدي بالك ....منهم
شكرا ...يعطيكي الف عافيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sasoo&wael
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 318
تاريخ التسجيل : 31/07/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   1/8/2006, 6:47 am

اقتباس :
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلوة كتير سوسو بس فى شى فى بنات كده برده وبتعمل زى ما أنتى قولتلى كده مش الصبيان بس لا ده الصبيان والبنات كمان

anta hatkaren elwelad be elbanat
yob2a betgeb lenafsak 7ar kbera awee enta msh 2adaha affraid
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sasoo&wael
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 318
تاريخ التسجيل : 31/07/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   1/8/2006, 6:50 am

اقتباس :
حلو كثير ....
ههههههههههههههه
تسلمي يا قمر
وانتي كمان خدي بالك ....منهم
mercie ya manola
we mat7'afesh 3amla 7esabe lehom koayes Suspect
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mooode
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 471
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 31/07/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   2/8/2006, 3:24 am

soooooooooooooooo sweet sasoo

and take care


thanks . . .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sasoo&wael
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 318
تاريخ التسجيل : 31/07/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   2/8/2006, 11:24 am

merciee moode begad enta zay elsokar
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mooode
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 471
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 31/07/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   2/8/2006, 4:33 pm

اذا انا يا سوسو زي السكر انت السكر بحاله ثانكس كتير يا سوسو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hanin kfoury
عضو ذهبي
عضو ذهبي


عدد الرسائل : 240
تاريخ التسجيل : 31/07/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   4/8/2006, 5:59 am

hihihiiihihihihihih 7ilwa
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
reeemzzz_kfoury
عضو طقع
عضو طقع
avatar

عدد الرسائل : 69
Localisation : .............
تاريخ التسجيل : 31/07/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   4/8/2006, 8:33 am

WahahahahahahahahahahahaahhahahahahaahhaahhaahhahahahahahazZZ
l0oo0oo0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0olzzz
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Lah Lah ya so0oso0 da entii fashiti 5al2ey merceeeeeeeeeeeee!!lak klon 3andey had0ol bl msn !!THNx 3an jad rwa3aa 7lawa hidii Saba7 als0oda3 ha3ha3!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
jin kfoury
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 145
تاريخ التسجيل : 02/08/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   6/8/2006, 8:09 am

ههههههههههههههههههههه
يسلموا حلو الموضوع هههههههه مرسي كتييييير lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sasoo&wael
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 318
تاريخ التسجيل : 31/07/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   6/8/2006, 9:12 am

اقتباس :
اذا انا يا سوسو زي السكر انت السكر بحاله ثانكس كتير يا سوسو

ya 7'arasheee 3ala elkalam Very Happy
mercie ya a7la moode
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محطم قلوب الفتيات
عضو ذهبي
عضو ذهبي


عدد الرسائل : 412
العمر : 29
Localisation : بلد الأحلام
تاريخ التسجيل : 04/08/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   6/8/2006, 10:34 pm

ههههههههههههه
ليه بس كده
احنا مظاليم مش لدرجادي

سلام من الشب المصري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اميرة كل النجمات
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

عدد الرسائل : 58
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 08/08/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   8/8/2006, 2:16 am

شكرا على الوصف الحلو كتير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
امير الذوق
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 108
العمر : 30
Localisation : سواح في بلاد الله
تاريخ التسجيل : 05/08/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   9/8/2006, 9:04 am

عن جد انتي يا سوسو كتير بايخه

ومفكره حالك انتي وامتالك نص الدنيا
مع انكم ما بتسوو شي بالنسبه لالنا

وانا اللي بدي افتح الحرب معك ازا بدك

وعيب عليك يا محطم تخلي هدول يحكو عنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sasoo&wael
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 318
تاريخ التسجيل : 31/07/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   10/8/2006, 9:25 pm

اقتباس :
ههههههههههههه
ليه بس كده
احنا مظاليم مش لدرجادي
hehehhehehe enta wa7'ed elkalam 3aleko leh bas tongue
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sasoo&wael
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 318
تاريخ التسجيل : 31/07/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   10/8/2006, 9:27 pm

اقتباس :
شكرا على الوصف الحلو كتير
yaret yekon 3agabek ya rola santa
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sasoo&wael
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 318
تاريخ التسجيل : 31/07/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   10/8/2006, 9:30 pm

اقتباس :
عن جد انتي يا سوسو كتير بايخه

ومفكره حالك انتي وامتالك نص الدنيا
مع انكم ما بتسوو شي بالنسبه لالنا

وانا اللي بدي افتح الحرب معك ازا بدك

وعيب عليك يا محطم تخلي هدول يحكو عنا
sorry i've no comment about ur words
coz idont know r'u serios or just kidding wiz me?
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
امير الذوق
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 108
العمر : 30
Localisation : سواح في بلاد الله
تاريخ التسجيل : 05/08/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   11/8/2006, 8:29 am

شو هادي القلسفه

عن جد تقيلت دم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sasoo&wael
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 318
تاريخ التسجيل : 31/07/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   11/8/2006, 12:10 pm

[/quote]شو هادي القلسفه

عن جد تقيلت دم
اقتباس :

انت بتقولى انا انت دمك تقيل؟
على فكره انا لحد دلوقتى بتكلم بأسلوب محترم والظاهر انه مش هيجيب نتيجه
واللى استنتجته انك مش اسم على مسمى خالص tongue
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محطم قلوب الفتيات
عضو ذهبي
عضو ذهبي


عدد الرسائل : 412
العمر : 29
Localisation : بلد الأحلام
تاريخ التسجيل : 04/08/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   11/8/2006, 9:33 pm

يامير الزوق الله يخليك انا عارف ان الموضوع تقيل شويه علينا
بس ساره حطا الموضوع في ساحة النكت يعني نكته

وياساره مش عارف اقولك ايه

اوكي انسوا الموضوع وخليكم اخوات


سلام من الشب المصري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
امير الذوق
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 108
العمر : 30
Localisation : سواح في بلاد الله
تاريخ التسجيل : 05/08/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   12/8/2006, 10:23 am

اول شي يا سوسو
انتي كلامك من اول مو محترم

وتاني شي
مين انتي من شان تتحديني

وتالت شي

انا مزوق مع اللي بيستاهلو بس
من شان هيك انا مو مزوق معك


ورابعا

حبيبي مصطفى بليز ما تدخل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sasoo&wael
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 318
تاريخ التسجيل : 31/07/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   12/8/2006, 10:46 am

awel 7aga ba2a ana msh mestanya ra2y syatak fya
3ashan ana el7amdolellah
mo7tarama 3'asb 3anak
we da msh kalame ana bas
la da ra2y ba2et ela3da2 fya
tane 7aga law enta
kont 7aset ene msh mo7tarama
ma3ak fa da 3shan ana bakon
mo7tarama ma3a ele yestahel bas
talet 7aga ana ba3d
keda ay reply mnak ha3teber
nafse mashoftosh aslan
3ashan ele zayak malosh
wegod ma3ana
ya3ne matestanash mne ay rad
3ala elsa7'afat bta3tak
la2ne mn ela7'er msh
hadaya3 wa2te wa2raha
ah we 3ala fekra kan nfse a3raf
men samak amir elzo2
3ashan aked de kanet
akbar 3'alta fe 7ayatyoh eno samak keda
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محطم قلوب الفتيات
عضو ذهبي
عضو ذهبي


عدد الرسائل : 412
العمر : 29
Localisation : بلد الأحلام
تاريخ التسجيل : 04/08/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   12/8/2006, 3:58 pm

انا اسف فعلا اني تدخلت

سلام من الشب المصري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
jin kfoury
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 145
تاريخ التسجيل : 02/08/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   13/8/2006, 9:23 am

ليك معليش أنا هلأ راح اطردك من المنتدى وحتى لو رجعت مرة ثانية كمان راح أطردك إذا ما عدلت تصرفاتك يا السعودي عنجد ماتنعطون وجه روح شوف شو بتعملوا في البحرين هيدي أنا بس رحت شوي للبحرين شفت العجائب منكم بجنب الفنادق لك أنت شو شايف نفسك ؟؟ أمير الامراء ؟؟ ولا وصلت أنفك لأذونك ؟؟ معليش أدخل وبتشوف أنك ما بتقدر تدخل المشكلة مش بي معي وكمان مع بنت تانية معليش يلي ما بتخجل من نفسك تتخانق مع بنات مش من مرتبتك المنزولة لك هم اعلى منك ويقول المثل ليديز فيرست >>>> ومعليش إذا ما انطردت ما أكون انا جـــــــــين اللبنانية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sasoo&wael
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 318
تاريخ التسجيل : 31/07/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   13/8/2006, 10:04 am

mostafa yeret matez3alsh 3ashan an begad edaye2t mno gedan
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sasoo&wael
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 318
تاريخ التسجيل : 31/07/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   13/8/2006, 10:07 am

aiwa keda ya jin
3arafeh nafso koayes amir elzo2 da Sleep
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
امير الذوق
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 108
العمر : 30
Localisation : سواح في بلاد الله
تاريخ التسجيل : 05/08/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   13/8/2006, 1:13 pm

والله اول شي يا سوسو
ما تسرقي جملي

وتاني شي
عن جد حزنتيني انك مو شايفتني
بخبخ

وتالت شي
بليز بليزردي على ردودي
ههههه

ورابع شي لجين
انتي صرعتيني عن جد كل شوي بدك تطرديني

وخامسا لجين

ليش شو سوو السعوديين معك بالبحرين


واخرا

انا مو سعودي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
jin kfoury
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 145
تاريخ التسجيل : 02/08/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   14/8/2006, 7:24 am

ليش في سادساً كمان ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
امير الذوق
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 108
العمر : 30
Localisation : سواح في بلاد الله
تاريخ التسجيل : 05/08/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   14/8/2006, 10:52 am

هاي المره ما حضحك

لانو الضحك من دون سبب قلت ادب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
قمرين
عضو ذهبي
عضو ذهبي


عدد الرسائل : 153
العمر : 27
Localisation : على سطح القمر
تاريخ التسجيل : 04/08/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   21/8/2006, 3:08 pm

هيدا موضوع حلو افادكم الله


مع تحيات قمرين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
يوم زفافك
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 173
العمر : 29
Localisation : مكان مجهول ميعرفوش غير اتنين انا وحبيبى
تاريخ التسجيل : 17/08/2006

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات   21/8/2006, 8:34 pm

اجمل من نكتك مفيش والله وسمعنا كمان وكمان






سلام من واحد من الناس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
انواع الشباب على النت...خدوا بالكوا يا بنات
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Wael KfouRy Site :: ((~~!!ساحة الترفيه !!~~)) :: ساحة النكت و الضحك-
انتقل الى: